Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Min

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag runt fyra-halv fem kom min fina hit vilket var hur bra som helst. Har saknat honom för mycket. Han åkte hem runt elva och jag saknar honom redan hur mycket som helst. Sen han åkte hem har jag inte gjort någonting speciellt. Jag har suttit och pratat lite med min bror ett tag bara. Nu funderar jag på om jag ska kolla på en film eller något liknande, men jag vet inte riktigt. Är egentligen hur trött som helst men jag känner inte riktigt för att sova, inte än i alla fall. I morgon har jag inget speciellt inplanerat, förutom att jag ska träna. Skönt. Hoppas er dag har varit bra, godnatt! 
♡Ann♡
Skrivet: 2013-02-21,  kl. 21:04:52

Sicken otur att jag inte kom in när jag lämnade din bror! Missade jag ju den där fina, jue ;)

Svar: Hahahaha jadu..;)
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR