Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Orkar ej leva

Skrivet:    ·  Min vardag
Igår visade det sig tillslut att jag hade ganska hög feber, vilket jag fortfarande har så jag får inte åka till skolan i morgon. Orkar inte vara sjuk. Orkar verkligen inte. Mår ändå mycket bättre nu, förmodligen för att jag tog en alvedon för ett tag sedan. Det enda jag gör just nu är att dricka, dricka och dricka, allt för att försöka bli frisk. Jag hoppas att febern har lagt sig i morgon, så jag kanske kan få gå i skolan på tisdag. Gillar inte att vara hemma och missa massor av saker i skolan. Kan vara det värsta. För övrigt så har jag knappt gjort något idag, som ni kanske kan förstå. Har till största del bara sovit, vilket har varit riktigt skönt måste jag säga. Nu ska jag kolla lite på Revenge tänkte jag, och fortsätta tycka synd om mig själv. Orkar inte leva idag.
♡Tantnilla♡
Skrivet: 2013-02-10,  kl. 21:09:45

Klart du orkar leva. Krya på dig och var rädd om dig så blir du bra snart. Kramar om.

Svar: Kram!
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR