Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Fotbollsträning

Skrivet:    ·  Min vardag
Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli kvart över fem, så jag får åka iväg på träning. Helt underbart är det att få börja träna lite smått igen. Bästa som finns. Ikväll när jag kommer hem ska jag lägga ner lite tid på min inlämningsuppgift, som ska in på måndag. I år ska jag verkligen göra mitt bästa i skolan, så jag kan gå ut nian och vara nöjd över mina betyg. Fast tanken på alla nationella prov gör mig livrädd haha, har nog aldrig varit såhär nervös och rädd över att inte klara något prov. Usch, värsta som finns. 
 
Nu ska jag packa det sista innan jag åker, ha en bra kväll! 
♡Ann♡
Skrivet: 2013-01-16,  kl. 21:36:51

Fixar du galant! Lycka till!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR