Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Helg

Skrivet:    ·  Min vardag
Hur skönt är det inte med fredag nu då? Denna vecka har jag bokstavligen fått pina mig igenom. Jag har varit tröttare än någonsin och inte haft ork till någonting. Speciellt inte skolan. Så att det är helg nu sitter inte ivägen. Ikväll ska jag åka till månkarbo med världens finaste vänner. Känner på mig att kvällen kommer bli bra. Hoppas det i alla fall. I morgon ska jag plugga hela dagen fram till kvällen. Då ska jag åka till Tierp för lite tacomys med mina fina. Efter det ska vi gå till nattfotbollen och kolla lite. Känner på mig att det också kommer bli skoj. Har man rätt människor runt sig, vilket jag har, så blir det nästan alltid kul. På söndag ska jag nog träffa Pontus, vilket också ska bli trevligt. Min helg kommer alltså vara full av skojsigheter! Hoppas ni har haft en bra fredag & trevlig helg på er! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR