Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Lyckligast i världen

Skrivet:    ·  Min vardag
Ni anar inte vilket sug jag känner efter att få spela lite fotboll just nu. Hoppade över förra träningen på grund av hosta och halsont, och herregud så det gjorde ont i mitt hjärta. Men ikväll ska jag trotsa förkylningen och pallra mig upp till gympasalen för lite styrketräning tänkte jag. För övrigt så har min dag varit mycket bra. Har gått i skolan som alla andra vardagar, och sen efter den har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jobbat lite på mitt PM som ska in på måndag. Tänkte försöka hinna klart med det innan helgen eftersom att jag inte ska tillbringa så värst mycket tid hemma då. Men jaja, nog om det. Nu lär jag byta om och sedan dra mig mot träningen. Hoppas eran dag har varit bra! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR