Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Nyår och födelsedag

Skrivet:    ·  Min vardag
På nyår var jag på förmiddagen upp till Ip och åkte lite skridskor. Det var grymt kul, det är sjukt så jag saknar bandyn på vintrarna alltså! På kvällen var jag bara hemma, tills halv tio ungefär, då åkte jag ut till Eveliina och var där med Sandra, Jennifer, Ellen, Johan, Adam, Jesper och Eveliina såklart. Mycket trevligt måste jag säga. Mamma kom och hämtade mig vid kvart i två ungefär så då åkte jag hem. Dagen efter fyllde jag alltså år. Jag fick ett objektiv och ett stativ till kameran, en kameraväska, pengar, nagellack, hudkräm och lite sånna småsaker. Är mycket nöjd med min födelsedag och allt jag fick! 
 
Idag har jag bara varit hemma. Jag har packat klart allt tills i morgon då jag åker till Spanien (Lanzarote). Det är sjukt så skönt det ska bli alltså! Nu ska jag åka iväg med väskorna till farmor och farfar så dom kan packa in allt i bilen så allt är klart tills i morgon. Ikväll blir det alltså sista kvällen med mamma och pappa på en hel vecka, synd om dom som blir lämnade kvar i detta kalla land. Hehe. Aja, det ska bli grymt skönt att få åka bort i alla fall. Ha en bra dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR