Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Onsdagar

Skrivet:    ·  Foto, Min vardag
Igår eftermiddag åkte jag till Pontus. Han är verkligen världens bästa. Helt galet hur en person kan göra en så sjukt glad. Jag hade det i alla fall väldans trevligt där, och när jag kom hem från honom så gick jag och la mig i min säng nästan dirket. 
 
 Idag är det onsdag. Fan vad jag hatar onsdagar. Dagen har varit segare än segast och det enda som varit i mina tankar är min säng. Jag har varit tröttare än någonsin och haft ont i hela kroppen. Idag var det inte min dag. När jag kom hem somnade jag nästan direkt. Världens skönaste. Enda gången jag verkligen kan slappna av och inte behöva känna mig stressad över något utan anledning, är när jag sover. Vaknade nån timme senare, var då tvungen att byta om och käka något för att sedan kunna dra iväg på träning. Tränade bara kondition och stryrka ikväll, vilket var skönt efteråt men sjukt jobbigt under själva träningen. Vad hände med den tiden då jag hade kondition och verkligen älskade att springa? Har tappat så mycket i allt. Jag lär ta tag i det känner jag, men frågan är bara om jag någon gång kommer ha orken till att göra något? 
 
Nu ska jag plugga lite fysik, eftersom att vi har prov i morgon. Ha en bra kväll! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR