Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Plugga på en lördag?

Skrivet:    ·  Min vardag
Gårdagen blev väl inte lika rolig som jag hade hoppats på, men det funkade. När jag kom hem tog jag något att äta direkt och sedan gick jag och la mig. Har nog aldrig varit sådär trött tror jag. Vaknade runt klockan elva kanske, och sen dess har jag inte gjort någonting. Är hungrig som jag vet inte vad så jag ska väl dra mig ner till köket och äta något. Efter det ska jag plugga, skriva på mitt pm, vilket jag inte alls har någon lust till om man säger så. Men jag måste väl antar jag. Ikväll ska jag som sagt till Tierp. Trevligt trevligt. Hoppas ni får en bra dag! 
♡duvetvem ♡
Skrivet: 2013-01-26,  kl. 15:26:27

hoppas du pussade datorn precis när du publicerade detta

Svar: Klart jag gjorde pullan!
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR