Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Seg dag

Skrivet:    ·  Min vardag
Imorse var det rent ut sagt ett helvete att lämna sängen. Längesen jag var så trött måste jag säga. Skolan var seg. Hela dagen har varit seg. Och det hela blev inte bättre när jag fick reda på mitt provresultat på matteprovet heller. Känns som om jag bara blir sämre och sämre på allt nu för tiden haha. När jag kom hem så satt jag mig direkt och skrev på mitt PM. Men nu får det räcka för idag för jag är grymt trött på att skriva om man säger så. Finns inget tråkigare. Jag har kommit en bra bit i alla fall och jag kommer hinna klart med det i tid. Det är positivt. Nu ska jag äta något och sedan ska jag dra mig till Tierp för att vara med Pontus. Ha en bra kväll! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR