Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Behöver inte sakna mer

Skrivet:    ·  Foto, Min vardag
Hallå där! Idag har jag i stort sätt inte gjort någonting. Jag och min familj har firat att mamma och pappa har varit gifta i hela 14 år idag. Vi åt god mat och kollade på film. Mysig kväll med andra ord. Stort grattis till världens bästa föräldrar! Har precis packat klart för imorgon. Har ej nämnt det men imorgon åker jag till Stockholm igen. Ska vara där i hela tre dagar tillsammans med Pontus. Längtar så mycket efter honom! Jag kommer på grund av detta inte kunna skriva här på några dagar, men det får ni tåla helt enkelt. Hihi. Jag känner på mig att jag kommer ha det jättebra där borta, det kan inte bli annat än bra tillsammans med världens bästa människa. Hoppas era kommande dagar blir minst lika bra som mina! 
♡Tantnilla♡
Skrivet: 2013-07-04,  kl. 10:58:27

Vet inte vad du ska göra, men hoppas det blir roligt. Var rädd om dig... Kram

Svar: Jag hade det jättebra och allt gick fint! Kram
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR