Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Bra dag

Skrivet:    ·  Min vardag
Hej på er! Bara jag som riktigt älskar detta väder? Tror inte det va. Igår åkte jag in till Uppsala och träffade min fina mamma. Vi åt god mat och lite sånt. När hon gick iväg till jobbet igen drog jag en runda på stan. Kom hem med en massa nytt. Det där med "kläderna får vänta" höll ju inte i sig så länge om man säger så. Men det är ju så himla svårt att låta bli när det är så mycket rea. Springskorna får nog vänta istället.. 
 
Och idag är det inte vilken dag som helst, idag är det min pappas födelsedag! Det kommer därför vara full fart här ett tag, födelsedagsfika och trevligt sällskap! Grattis på din dag! För övrigt kommer Pontus hit idag också, efter en hel vecka ifrån varandra. Kan inte vänta! 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR