Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Fina Göteborg

Skrivet:    ·  Foto, Min vardag
Här har det inte hänt något på flera, flera dagar. Kan dels bero på att jag har haft fullt upp den senaste tiden. Förra veckan åkte jag och fina familjen på en liten resa till Göteborg. Under dessa dagar hann jag gå på Liseberg, kolla in en snabbis på Universeum, äta god mat och bo tillsammans med min familj i en husbil. Jag måste erkänna, det var skönare än skönast att få komma hem, röra sig fritt och speciellt..gå på sin egna toalett! Haha.. 
 
Bara dagen efter jag kom hem från Göteborg åkte jag till Pontus och kom hem från honom igår kväll. Vi har gjort en hel del som att kolla på bio, vara ute, bada och kolla på några filmer. Just nu sitter jag och väntar på att David och Jennifer ska komma hem så jag kan cykla ner till höfte för ett litet kvällsdopp med dom. Imorgon vankas träning och förhoppningsvis ön! Kan inte mer än att älska denna sommar! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR