Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Inte långt kvar

Skrivet:    ·  Min vardag
Igår spenderade jag min kväll och natt tillsammans med Jennifer, Sandra och Ellen. Det var riktigt länge sen vi träffades nu så det var jättekul att få umgås lite med dom igen. Idag har jag ingenting inplanerat, jag får se vad som händer helt enkelt. 
Det känns som om hela sommarlovet har flygit förbi, det var väl bara för ett tag sedan vi slutade nian? Eller? Jag kan samtidigt inte påstå att det känns så värst jobbigt (kommer inte låta såhär efter någon månad i skolan jag vet) att börja nu. Jag kommer ha nya människor runt omkring mig, allt kommer vara nytt. Nya lärare, nya människor i klassen. En fördel med skolan är att man kommer in i alla rutiner igen. Träna bra, inte äta massa skit varje dag, sova bättre och så vidare. Sedan finns det ju självklart ett antal nackdelar med skolan så som prov, uppgifter och allt sådant jobbigt som tar på energin. Allt det nya kommer tillslut bli gammalt och tråkigt, så är det ju. Vi får se hur det blir helt enkelt..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR