Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Vill ha mer

Skrivet:    ·  Vill ha
Både väskan och linnet kommer från h&m!
Sitter just nu och dreglar över väskor, kläder, skor och jag vet inte allt. Det enda jag tänker på när jag ser allt detta är pengar, pengar och mer pengar. Synd man inte är gjord av tusenlappar säger jag bara. Är så grymt sugen på att köpa slut på alla mina pengar, men jag vet ju så väl hur mycket jag kommer ångra mig sen. Bäst att låta bli kanske. Skulle även behöva ett par nya springskor, då mina bokstavligt talat håller på att rasa ihop. Det kostar ju en del det också, så kläderna kanske får vänta ett tag...
♡Ann♡
Skrivet: 2013-07-12,  kl. 13:56:10

Du är så klok, Mimmi!
Ibland är det mycket man vill ha.
Ibland är det bra att tänka typ två gånger innan man slår till.
Ibland är det kul att förlusta sig... men BARA ibland :)

Jag skulle också vilja vara gjord av tusenlappar :) Fantiserar just nu om vad jag vill plantera i min rabatt. Tror jag cyklar till Trädgårn och fortsätter fantisera där... :)

Svar: Klok vet jag inte, det tog en dag sen var jag ute i affärerna igen! Har nu massa nytt i garderoben. Svårt att hålla sig när det är så mycket rea! ;) Skorna får vänta istället..
Haha låter bra! :)
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR