Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Äntligen

Skrivet:    ·  Min vardag
Tro det eller ej, men det finns i alla fall något som är positivt med denna dag. MIN TELEFON ÄR ÄNTLIGEN KLAR. Innan skolavslutningen och allt, precis som jag ville ha det. Nu behöver jag bara leta fram ett tillfälle då jag kan åka in till Valbo och hämta den. Har lite dåligt med tid nu dom här dagarna framför mig då jag har en hel del saker inplanerade. Har lite funderingar på om jag och pappa kan åka och hämta den imorgon, ska klippa mitt slitna hår efter skolan bara men det ska nog gå att åka efter det. Saknar min älskade telefon så det gör ont, nästan. Har fått ett antal utbrott på lånetelefonen då den inte har funkat som den ska. Det ska bli skönare än skönast att få tillbaka min egen nu!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR