Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Bara början

Skrivet:    ·  Min vardag
Dom senaste dagarna har bjudit på tältning, massor av skratt, glass och en helt sjuk sommarvärme. I tisdags efter träningen åkte jag iväg för att tälta med Ellen, Jennifer, Sandra, Eveliina och Ida. Det tog oss bokstavligt talat år och dagar att sätta upp det där tältet men fan så vackert det blev! Vi åt en massa gott, skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord. Älskar att vi har kommit så nära varandra på den senaste tiden. Älskar att mina vänner är så himla himla bra. När jag kom hem dagen där på böt jag kläder lite snabbt och sedan tog jag nästa buss till Tierp för att träffa Pontus. Jag känner att detta sommarlov har börjat på bästa möjliga sätt och det här är bara början. Jag känner på mig att denna sommar kommer bli såååå bra! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR