Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Beslutsångest

Skrivet:    ·  Min vardag
Eftersom att jag inte passade alls i frisyren jag tänkte ha på skolavslutningen så börjar jag få lite smått panik just nu. Antingen ska jag ha lockar liknande dom på bilderna ovan, eller så ska jag ha plattat hår med nån slags inbakad fläta på sidan. Har så himla svårt att bestämma mig. Om jag har lockar så känns det som om håret blir så kort, och om lockarna får för sig att gå ur så blir det inget bra heller. Samtidigt så känns det så tråkigt med plattat hår, eftersom att jag har det så ofta i vanliga fall. Men vem vet, det kanske blir jättebra med den där flätan. Hmm, vi får se. Jag måste i alla fall bestämma mig snart..
♡Anonym♡
Skrivet: 2013-06-09,  kl. 22:12:32

Å Mimmi! Lockar är jättefint! Prova sov med rullar på skallen och så får du köra i mycket klet i håret så kanske det håller :) Plattat med fläta låter också fint. Allt klär en skönhet som dig! <3

Svar: Ja jag gillar verkligen lockar! Men samtidigt så tycker jag det verkar snyggt med plattat och en fläta..vi får se hur det blir helt enkelt! Haha söt du är, kram! <3
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR