Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Glad midsommar

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag vaknade jag upp till världens finaste väder runt klockan nio. Jag åt frukost, fixade mig och sprang ut och plockade lite blommor till mamma. Strax efter halv elva kom mina kusiner och deras föräldrar hit, vi åt en massa god mat och hade det trevligt. När klockan började närma sig två gick vi iväg till parken som vi gör varje år. Kollade på alla barn som dansade runt midsommarstången och ungicks med trevligt människor. Jag kom nyss hem och ska alldeles strax dra iväg igen. Mat hos familjen Arkegrim står på schemat! Och juste, ikväll ska jag till kyrkbyn för att umgås med fina vänner. En bättre midsommarafton med andra ord! Glad midsommar på er! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR