Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Landslagets fotbollsskola

Skrivet:    ·  Foto, Min vardag
Hela denna helg har jag spenderat ute på fotbollsplanen med världens sötaste och finaste ungar! Jag har nämligen för ett tag sedan ställt upp som ledare i landslagets fotbollsskola här i Söderfors, och jag måste verkligen säga att det har varit tre riktigt roliga dagar tillsammans med alla barn och ledare. Trots att det har varit så himla roligt, så har dessa dagar verkligen kört slut på mig. Upp tidigt varje morgon och kommit hem runt klockan fyra på eftermiddagen. Så det har varit långa dagar. För övrigt så ska jag ta nästa buss till Pontus, och stannar där tills i morgon. Första lediga dagen sedan jag slutade i skolan, sååå skönt! Hoppas helgen har varit bra! 
♡Mamman♡
Skrivet: 2013-06-16,  kl. 22:32:41

Nu är du värd lite ledighet <3 Puss




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR