Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Mer än perfekt

Skrivet:    ·  Foto, Min vardag
Dom senaste dagarna har varit lite bättre. Vädret har varit hur fint som helst och jag har haft världens bästa människor runt om mig. I torsdags solade jag, klockan tre hade jag träning och på kvällen kom Pontus. Vi cyklade och badade med Jennifer Nyberg, David, Jennifer Skogh/Frost och Isabelle. Vi fick även med oss Tobias, Oliver, Albin och Felix. Men dom badade inte. Vi försökte oss sedan på att stanna ute ett tag till, men gav upp då myggorna bokstavligt talat åt upp oss. Pontus sov här och igår åkte vi till Gröna Lund med gårn. Om man bortser från att jag fick lite ont i huvudet, mådde illa och kände mig lite yr där ett tag så hade jag en jättebra dag med jättebra människor. När jag kom hem från Stockholm så cyklade jag ner till höfte med Jennifer Nyberg, Jennifer Skogh/Frost, Isabelle, Linnea och Evelina. Dom skulle bada, vilket jag hoppade över eftersom att jag inte kände mig så värst bra. Lite senare kom Tobias, Hampus, Oliver H och Oliver J dit också, men dom åkte efter några minuter bara. Efter badet så var jag ute med tjejerna hela kvällen bara. Somnade med huvudvärk och illamående direkt när jag kom hem. Jag antar att det var lite sömn jag behövde efter den dagen, mår mycket bättre idag. Har bara lite ont i huvudet, men det ska nog gå över. Nu ska jag ut och hjälpa mamma och pappa med att ta ut alla möbler till altanen, ha en bra dag! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR