Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Ny säng

Skrivet:    ·  Nytt
Före: 
Efter:
Här sitter jag i min nya, sköna säng. Hur bra känns inte det då? Skönt om inte annat. Dagen började tidigt, jag blev väckt halv åtta, duschade, åt frukost och sedan åkte jag och la familia iväg till Uppsala. Jag shoppade lite (bilder kommer imorgon) och eftersom att min mamma och pappa är dom bästa föräldrarna i hela vida världen så fick jag med mig en säng hem också! Jag har därför lagt ner en himlans tid på mitt rum dom senaste timmarna för att få det att se bra ut. Nu, äntligen, har allt fått sin rätta plats! Skönt med lite förändring! Godnatt på er, sov gott för det ska jag verkligen göra! 
♡Ann♡
Skrivet: 2013-06-25,  kl. 21:30:31

Som ett helt nytt rum!!! Vansinnigt snyggt!!! Bra val! Ser varmt och ombonat ut <3
Klart du har dom bästa föräldrarna! Mamman är ju min syster ;)

Svar: Ja jag blev riktigt nöjd faktiskt! Du får komma över och kika på resultatet någon gång tycker jag! :) Haha, ja det måste nog vara så! ;)
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR