Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Skön vinst

Skrivet:    ·  Min vardag
Matchen slutade 7-0 till oss. Känns så galet bra att vi har varit igång hela vägen från start! Vi har vunnit fem av fem spelade matcher, vilket betyder att vi har 15 poäng och just nu leder serien. Nu är det uppehåll från matcherna för ett tag, och det känns alldeles för bra att sluta på detta sätt! Grymt bra spelat idag tjejer! Är riktigt trött, jag funderar faktiskt på om jag redan nu ska krypa ner i sängen och sova lite. Jag får inte glömma bort att det är skola i morgon heller, vilket inte ens känns jobbigt. I morgon ska vi städa och öva på låten vi ska sjunga under skolavslutningen på onsdag. Kan ni förstå det? På onsdag. Så underbart jävla skönt! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR