Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Smyckeskrin

Skrivet:    ·  Min vardag
Detta smyckeskrin har jag själv gjort faktiskt. Jag hade från början inga tankar alls på att ens använda det men när jag provade hur det såg ut igår så blev det faktiskt ganska bra. Nackdelen är att det är lite stort, men det kan jag väl leva med antar jag. 
Annars då? Jo min dag har varit bra hittills. Låg ute och solade ett tag, efter det fotade jag och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Känner mig lite seg i kroppen så jag antar att jag bara tar det lugnt resten av dagen. Ikväll är det träning. Jag hoppas verkligen att det kommer lite folk dit så det blir lite roligare. Värdelöst när man bara är 6-7 stycken. Ha en fortsatt bra dag! 
♡Ann♡
Skrivet: 2013-06-25,  kl. 21:27:45

Ska vara stort! Annars får man ju inte plats med allt! Riktigt snyggt! Du är en riktig snickare, du!

Svar: Ja det är sant. Blev snyggare än vad jag trodde från början faktiskt. Haha!
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR