Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Det är en bra dag idag

Skrivet:    ·  Min vardag
Grymt dålig bild längst ner, men jag orkade inte knäppa några nya kort och detta vad det enda jag hittade på datorn.
Idag var det förvånandesvärt fint väder. Det var inte alls kallt, och jag kände att det även blev lite småvarmt med vinterjackan. Fortsätter det såhär så kanske man kan slänga på sig en vårjacka snart! Och på tal om vårjackor, nu på lovet ska jag in till stan och då ska jag försöka få med mig en fin jacka hem tänkte jag. För övrigt så har dagen varit riktigt slapp. Hade en enda lektion på hela dagen. Kändes inte så värt om man säger så. Vi hade matte första lektionen, sedan hade vi håltimme fram till klockan tolv. Klockan tolv hade vi författarbesök och sedan slutade vi. Ikväll ska jag träna vilket ska bli grymt kul. Har varit sugen på att spela fotboll i flera dagar, så jag hoppas träningen blir rolig. I morgon ska jag stanna kvar i Tierp och vara med Pontus. Äntligen. Saknar honom så mycket. Nu ska jag fixa något att käka, och sedan börja byta om till träningen. Hoppas ni får en fortsatt bra dag! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR