Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Drog ut en snabbis

Skrivet:    ·  Träning
Slet mig från böckerna en liten stund idag mot kvällningen. Jag kände att jag verkligen inte kunde koncentrera mig längre, så jag drog ut och sprang en stund. Kändes hyffsat bra, men jag har varit med om bättre. Ska försöka dra ut någon gång i veckan utöver mina fotbollsträningar så jag får igång min kondition igen som jag ligger ganska långt efter med. Mina knän tog bokstavligen död på mig, vilket irriterar mig något enormt. Att det aldrig kan vara bra i dom. Jag förstår inte. Jag fick i alla fall komma ut i finvädret en liten stund. Nu ska jag fortsätta skriva på min novell, och sedan tänkte jag lägga mig i sängen faktiskt. Klockan är sju och jag börjar redan bli trött, så idag somnar jag förmodligen ganska fort. Hoppas eran söndag har varit bra! 
 
Behöver verkligen ett par nya springbyxor också. Är så trött på att springa i mina mjukisbyxor, eftersom att jag även brukar vilja använda dom i skolan till exempel. Funderar på att köpa ett par nu i påsk faktiskt, eftersom att det verkligen behövs!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR