Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

En bättre söndag

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag blev jag väckt på förmiddagen av mamma som frågade om jag ville följa med till min farmor och farfar och grilla lite korv. Jag bestämde mig nästan direkt för att följa med, så jag klädde på mig lite snabbt och sedan gick vi hemmifrån. Efter några timmar ute i solen gick vi hemmåt, men vi fick också med oss två små busungar hem. Mina kusiner följde med, så när vi kom hem byggde vi lite lego och lekte med bilar. Nu måste jag tråkigt nog gräva ner mig bland alla böcker och plugga lite. Annars har min dag varit hur bra som helst! Jag hoppas verkligen att detta kanonfina väder håller i sig hela nästa vecka, det är så himla skönt! Ni får ha en fortsatt bra söndag! 
♡Ann♡
Skrivet: 2013-03-10,  kl. 20:27:04

Härligt med sol! och med grillad korv och fint umgänge :) Jag har suttit i solen vid stugan, slumrat, bara njutit och lyssnat på tystnaden. Jag hoppas också att vädret håller i sig!
Hoppas det gått bra med pluggeriet! Ha en bra vecka!
Sköt om dig! Kram :)

Svar: Åh det låter som att du har haft en jättebra dag du också! :) Pluggeriet gick bra, men har fortfarande mycket kvar att göra! Detsamma Ann! Kram :)
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR