Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Fint väder

Skrivet:    ·  Foto, Min vardag
Jag och Jennifer var ut en liten stund idag på eftermiddagen, och självklart tog jag med mig kameran. Vädret var på våran sida också, det har ju faktiskt varit sol hela dagen idag och det gillar jag verkligen. Vi tog sedan en promenad ner till ica, för att köpa lite godis och läsk, och sedan vidare hem till Jennifer. Vi gjorde hemmagjord pizza och kollade på melodifestivalen. Vilken jävla final alltså. Robin vann och det var han sååååå värd. När det var slut gick jag hem, och min snälla mamma mötte mig också så jag slapp gå hela vägen hem helt ensam. Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova lite tänkte jag. I morgon väntar en dag full av plugg. Inte direkt det jag önskar, men det måste göras. Tyvärr. Godnatt & Sovgott. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR