Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Pluggdag

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag vaknade jag runt klockan tio. Jag låg kvar i sängen ungefär en timme till, och sedan gick jag och gjorde lite frukost. Slog på stort idag och gjorde en smoothie. Ruskigt gott måste jag säga. Igår eftermiddag drog jag till mina kusiner en liten snabbis. Jag tog även med mig kameran dit så jag fick faktiskt några fina kort på dom. När jag kom hem därifrån så gick jag nästan dirket till mina andra kusiner för att vara barnvakt. Jag kom hem runt halv två/kvart i två, och då gick jag och la mig direkt. Var jättetrött så det var inga problem att somna om man säger så. För övrigt så väntas en pluggdag framför mig idag. Det är något jag verkligen inte har lust med idag, då solen skiner och det är jättefint väder ute. Men det är ju något som måste göras, tyvärr. Jag ska sätta igång med skrivandet nu direkt tänkte jag, hoppas eran dag blir bra! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR