Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Längtar

Skrivet:    ·  Min vardag
Jag hoppas innerligt att vädret får för sig att bli lite varmare, lite bättre snart. Längtar ihjäl mig till sommaren och hur kul jag kommer ha. Hoppas jag. Denna sommar måste bli bra, och som ett litet plus i kanten så får det hemskt gärna vara lite bättre väder än vad det var förra året. Jag hoppas verkligen inte på regn denna sommar, utan bara på sol och värme. Nog om detta, det är långt kvar till sommaren. Tyvärr. Idag har jag gått i skolan som alla andra vardagar. Mot kvällningen drog jag på träning. Det blev bara kondition idag, och det var grymt skönt efteråt! Nu ska jag läsa lite mer engelska, eftersom att jag har prov i morgon. Jag, Jennifer, Sandra, Eveliina och Ellen ska även åka till Ida i morgon kväll och mysa. Jag hoppas verkligen att det blir en kul kväll, men det kan inget annat än bli det med mina pinglor. Hoppas er dag har varit bra! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR