Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Det bästa med sommaren

Skrivet:    ·  Life
Längtar innerligt till mina två sista uppgifter i skolan är klara. Ändå kan jag inte släppa allt fören jag får reda mina slutbetyg. Jag vill komma hem nöjd denna gång och inte besviken och arg på mig själv. Samtidigt så vill jag kunna tänka på att dessa betyg är skitsamma sedan då jag börjar på gymnasiet, men det går inte. Jag tänker inte så, och har aldrig gjort. Jag sätter mina krav på mig själv och försöker jobba så hårt som möjligt för att uppnå dom. Jag hatar att känna den känslan, den stressen över att jag måste göra allting perfekt. För när resultatet inte uppnår mina förväntningar så känns allt arbete jag lagt ner på skiten onödigt. Perfekt blir det aldrig. Samtidigt kan jag inte påstå att det alltid går dåligt för mig, det finns små stunder då jag blir nöjd och det är dom stunderna jag måste lära mig ta vara på. Jag lär nog säga att det bästa med sommaren är att lägga allt skolarbete bakom sig för en stund..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR