Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Heart

Skrivet:    ·  Min vardag
Dagen började med att jag drog på mig en liten försovning, men som tur var hann jag med bussen till skolan. Vi hade även ett nationellt prov i matte direkt på morgonen så idag hade det inte passat så bra med att komma försent. Resten av dagen var helt okej. Vi hade ingen vanlig lektion i princip, så det var skönt. Hade även turen till att träffa Pontus en snabbis innan bussen gick hem. På torsdag får jag träffa honom igen. I morgon är det sista skoldagen denna vecka, eftersom att torsdagen och fredagen är röda dagar. Känns riktigt bra att få vila ut sig lite extra från skolan denna vecka också. I morgon har jag match, så jag hoppas på vinst! Nu ska jag pallra mig iväg till träningen. Fint väder är det idag med, hur skönt?! Hoppas ni har haft en bra dag, trevlig kväll på er! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR