Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Kemi suger

Skrivet:    ·  Min vardag
Älskar verkligen att det är grönt och fint ute nu! Jag somnade nästan direkt när jag kom hem från skolan idag, och fick direkt ångest när jag vaknade då jag såg hur fint vädret var. Vädret höll i sig hela kvällen, men jag har inte lämnat mitt hus på något sätt. Dels beror det på att jag inte orkar någonting idag, har en dunderhuvudvärk och kroppen gör ont från topp till tå. Dels beror det på att jag har suttit inne med allt plugg, då vi fått en himlans massa inlämningsuppgifter nu på slutet. Jävligt dåligt av lärarna, anser jag. Men det är ju självklart inget jag kan göra åt. Har precis gjort klart min kemiuppsats, så nu har jag "bara" mitt pm, min musikuppsats, min biologiuppgift och min träslöjdsuppsats kvar. Plus det nationella provet i matte som är kvar, och det muntliga nationella provet i engelska. Sedan är allt så gått som klart, hoppas jag..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR