Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Min finaste lilla bebis

Skrivet:    ·  Min vardag
 
Satt och kollade igenom mina bilder på datorn, och hittade dessa på Zmillia. Fick lust att gå ut och leka lite med henne, men det har jag tyvärr inte tid med just nu. Denna dag ska bestå av att skriva på mitt pm. Jag längtar innerligt tills alla dessa uppgifter är färdiga. Det är något sjukt så skoltrött jag är just nu. Annars har dom senaste dagarna varit jättebra. Jag har hunnit spela fotboll, träffat Pontus, solat, knäppt spexfoto, varit med på en friidrottsdag och umgåtts med tjejerna. Jag har haft en bra vecka alltså. Men idag ska jag alltså sätta igång med skrivandet på mitt pm riktigt ordentligt. I morgon är det måndag, alltså så är det skola. Snart snart snart är det sommarlov..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR