Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Smygtitt

Skrivet:    ·  Min vardag, Outfit
Här får ni en liten smygtitt på min klänning jag förmodligen ska ha på skolavslutningen och balen! Nu är det bara några få veckor kvar till det efterlängtade sommarlovet, vilket känns skönare än någonsin. Och efter sommarlovet börjar jag på gymnasiet. Hur sjukt är inte det?! Nu har jag snart gått klart mina tre år på Aspen, och herregud så fort det har gått! Har lite blandade känslor med det där med gymnasiet. Nu kommer jag aldrig mer få gå i den klass som jag gått i dom senaste tre åren, och jag förmodar att jag antagligen kommer sakna Aspen lite smått sen. Men samtidigt, så tycker jag att det ska bli riktigt kul att få "börja om" eller vad man ska säga. Jag får gå den linje jag vill, jag får träffa nya människor och så vidare. Jag hoppas verkligen det blir bra i alla fall! För övrigt så hade jag förmiddagsträning idag, och efter den åkte jag och mamma in till stan. Nu ikväll ska jag träffa Jennifer Skogh/Frost. Det var verkligen längesen jag träffade henne utanför skolan och fotbollen nu, så det ska bli riktigt kul! Hoppas ni har haft en bra söndag! 
♡Tantnilla♡
Skrivet: 2013-05-06,  kl. 10:02:05

Oooh så fin. Och skorna också. Kommer bli jättefint på dig.

Svar: Det hoppas jag med!
Mimmi Sundbom

♡Lea♡
Skrivet: 2013-05-07,  kl. 18:17:41

Vad för linje och vilken skola ska du gå på?

Svar: Jag ska gå sam på högbergsskolan!
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR