Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Telefonlös

Skrivet:    ·  Min vardag
Och vart tog det fina sommarvädret vägen då? Vi får hålla tummarna på att det vänder så snart som möjligt. För övrigt så har min telefon fått för sig att inte fungera, så jag har gått runt telefonlös nu i två dagar. Ni anar inte hur jobbigt det är att vara utan den. Jag har inte kunnat hålla koll på klockan (vilket nästan har varit det jobbigaste, då jag kollar klockan en gång i minuten i vanliga fall), jag har inte kunnat skriva med någon, inte prata med någon och ja allt man gör med en telefon. Jag och pappa begav oss därför till Valbo idag och lämnade in den, och tillbaka fick jag en lånetelefon. En htc. Är det någon telefon jag verkligen inte tycker om så är det en htc. Jag förstår absolut ingenting av den och den är minst hundra gånger jobbigare att skriva med. Den är bara konstig, vilket kan bero på att jag är van med min Samsung. Men det spelar ingen roll. Jag hoppas innerligt att min älskade telefon går fort att laga, jag vill helst att den ska bli klar innan skolavslutningen. Kommer få psykbryt på denna. Livet kan vara allt får hårt ibland, verkligen..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR