Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Under the sun

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag har jag inte gjort något annat än att gå i skolan och sova. Mitt liv har under den senaste tiden gått ut på att sova och plugga, ungefär. Förstår inte vad det är för fel, jag sover när jag kommer hem från skolan, sedan tränar jag och efter det sover jag igen. Någon gång måste jag väl ha vilat ut mig ordentligt, eller? För övrigt så har jag inget annat än ont i kroppen nu för tiden. Jag hoppas verkligen att det går över snart, annars vet jag inte vad jag gör. Jaja, idag är jag i stort sätt ledig. Det enda jag behöver göra är att renskiva mitt biologiarbete och sedan är jag så gått som färdig, för idag i alla fall. Tänkte även åka upp till ip för att kolla på lite fotboll. Skulle vara skönt att få komma ut en stund. Hoppas ni har haft en bra onsdag! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR