Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Bättre dagar

Skrivet:    ·  Min vardag
I torsdags åkte jag som sagt till Pontus. Vi drog ut en stund på kvällen, och dagen efter käkade vi på brorsans, var ute en stund och sedan åkte vi till Söderfors. Vi åkte till gårn och träffade trevliga människor, och sedan begav vi oss hem till Jonatan, där vi stannade hela natten. Vi gick hela långa vägen hem runt kvart över fem på morgonen, då käkade vi lite och sedan gick vi och la oss. När vi vaknade gjorde vi lite vofflor och sedan drog vi ut, och runt kvart i fem åkte Pontus hem. Det är alltid lika tråkigt att åka ifrån varandra, speciellt nu när vi varit med varandra sen i torsdags, och innan det har träffats en liten stund i stort sätt varje dag denna vecka. Längtar redan efter att få träffa honom igen. Kvällen har för övrigt varit bra. somnade en liten stund på soffan och sedan åt jag god mat med min familj. Nu tänkte jag slå igång en film och mysa ner mig i sängen. I morgon är det match, så det får inte bli allt för sent för min del ikväll! Hoppas ni har haft en bra helg hittills!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR