Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Jag lever

Skrivet:    ·  Min vardag, Nytt
Lite nytt som har köpts då jag inte har skrivit något här. 
 
Och ja, jag lever. Jag lovar. Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering på den senaste tiden. Eller ja, dålig och dålig. Det har inte varit någon uppdatering här i över huvud taget. Men som sagt, förlåt för det. Jag har inte riktigt haft tid till att sätta mig ner och skriva här på ett tag. Fast jag kan inte direkt säga att jag har haft orken till att göra det när jag väl har tid heller. Skolan har börjat, dagarna där är långa och fotbollen är igång som vanligt. Är tröttare än tröttast när jag kommer hem, orkar inte göra någonting. Trots detta så måste jag säga att skolan har gått riktigt bra hittills. Klassen är bra och jag trivs. 
 
Ha en bra dag! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR