Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Sånna där mysiga mörka kvällar

Skrivet:    ·  Foto, Min vardag
Det slog mig nyss att det inte är allt för långt kvar på år 2013. Svårt att förstå ändå. Känns som det var nyss man gick i stora vinterjackor och varma skor. Och snart är det dags igen. På tal om jackor och skor så är jag i behov av nya vinterplagg. En jacka framför allt. Skor vet jag inte ens vad jag är ute efter, gillar inte riktigt vinterskor. Mina fötter känns så stora och jag känner mig klumpig i dom. Så vi får se hur det blir!
 
Jag måste säga att 2013 har varit det bästa året på länge, hittills. Jag hoppas verkligen det fortsätter åt det hållet. Just nu ser jag fram emot hösten. Även vintern. Julafton, nyår, födelsedagar. Mörka, mysiga kvällar framför en film. Urmysiga årstider. Eller är det bara jag? 
 
Nu får det bli sängen för min del. Imorgon står en viktig match i Storvreta på schemat. Hoppas innerligt att vi kommer hem med poäng. Godnatt och sovgott! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR