Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Första april

Skrivet:    ·  Min vardag




Äntligen har jag ett par hela skor, svarta byxor, nya inomhusskor och en ny telefon! Fick även med mig en fin tröja och ett par shorts jag kan träna i. Skönt med lite nytt och fint. 

Idag är det tisdag och första april. Alltid sånna blandade känslor kring denna dag. Sitter just nu i sängen framför psykologiboken, är väl lika bra att börja plugga i tid inför provet. Speciellt nu när vi har två prov på samma dag. Annars då? I helgen fyller Pontus 18 ÅR. Helt sjuuukt känns det. Så på fredag åker jag till min älskling för att gratta honom på lördagen. Annars har jag inget annat inplanerat. Det är för övrigt grästräning i veckan och det kan inte bli bättre! 
♡Ann♡
Skrivet: 2014-04-03,  kl. 19:03:13

18 år! Grattis i förskott! Är ni hemma hos dig nåt i helgen så vi får säga grattis "på riktigt"? :)

Svar: Är bara hemma idag (fredag) sedan åker vi till honom ikväll! Han tackar så mycket! :)
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR