Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Kärlek

Skrivet:    ·  Foto
 
Trygghet, lycka och kärlek. Allt detta ger du mig, min allra finaste pojkvän. För jag vet att du finns där om jag behöver det, och jag kan inte förklara hur himla tacksam jag är över att du alltid står kvar hos mig. Även fast jag ibland är sur, tråkig och slänger ur mig onödiga kommentarer. Allt du gör för mig kan jag inte förklara med ord hur mycket det betyder för mig. Jag behöver dig mer än något annat här i världen, för du gör mig liksom hel på något sätt. Och att jag har hittat någon som jag verkligen litar på, någon som jag verkligen har vågat släppa in i mitt liv, är så mycket för mig. För mig är det svårt, det där med att släppa in folk. Men det har du bevisat för mig, att dig kan jag lita på. Oavsett.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR