Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Say something

Skrivet:    ·  Min vardag
Här var det ett bra tag sedan jag skrev. Ska jag vara ärlig så har jag varken orkat eller haft så mycket tid till det. Men livet rullar väl på som vanligt. Det gamla vanliga, ni vet. Skola, fotboll och plugg. Ibland undrar jag varför jag inte tar tag i mitt liv och provar på nya saker, varför jag inte bryter några rutiner någon gång. Men det är väl så, jag har aldrig riktigt varit så förtjust i förändringar. Och just nu vill jag inte att något ska förändras. Allt är bra som det är och så får det gärna fortsätta.
 
Så ja, livet är bra. Visst är vissa dagar bättre än andra, men jag klarar mig igenom dom värsta dagarna också. För jag vet att i slutändan är det värt det, allt jävla råslit lönar sig faktiskt. Det har jag lärt mig. Visst finns det undantag då det inte riktigt blir som JAG vill, och för stunden känns det tugnt som fan. Men jag vet ändå, att jag alltid har gjort mitt bästa.
 
Nu är det i alla fall lov och det ska jag spendera på bästa möjliga sätt! Jag ska se till att komma tillbaka ordentligt utvilad till skolan nästa tisdag. Därför ska jag bara göra saker som får mig att må bra. Ta det lugnt i mängder, umgås med fina människor, spela fotboll och viktigast av allt: INTE plugga. Lär dock skriva ihop lite inför muntliga nationella i svenska men det gör mig inget, tycker det är ganska kul om jag ska vara ärlig. Det jobbiga är att komma igång med skrivandet, men sedan när man väl står där inför klassen så känns det faktisktiskt (oftast) väldigt bra! 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen framför någon serie, sååå nattinatti kompisar! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR