Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

En vecka kvar

Skrivet:    ·  Min vardag
Godkväll vänner! Livet är väl för underbart, visst? Med fina människor runt om kring sig så kan det inte bli så mycket annat.
Sommarlovet är slut om en vecka och jag vet inte riktigt vart alla dagar, veckor och månader tog vägen. Men det är väl så att tiden går fort, nästan flyger förbi, när man har roligt. Det kan i alla fall jag bekräfta efter denna sommar! 
 
Imorgon är det dags för match (igen..har tre matcher på en vecka nu varav en redan är spelad), men innan den så ska jag äntligen få klippa mitt hår! Perfekt inför skolstart. Och det finns väl ändå inget bättre än nyklippt hår? Så himla skönt, och just nu så himla välbehövligt! 
Annars då? Livet rullar på så jävla bra. Jag ska ta vara på den här sista veckan av ledighet och det ska jag göra på bästa sätt! Tillsammns med vänner, fotbollen och min kärlek.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR