Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Måndag och ledighet

Skrivet:    ·  Min vardag
Och nu var skolan och alla måsten igång igen. Måste säga att den första skolveckan gick väldigt bra, om man bortser från att vårat schema är ett jävla skämt. Idag blev jag ledig, vilket är väldigt skönt men vet dock inte om jag tycker det är så särskilt bra med tanke på hur mycket vi kommer komma efter i skolan. Just nu fattas det två ämnen helt på schemat, samt att det fortfarande är många timmar som fattas på schemat. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta haha.. 
Just nu sitter jag och skriver lite på en samhällskunskapuppgift som jag helst vill ha klar till imorgon. Om några timmar lär jag åka in till skolan på min lediga dag, då jag har italienskaboken där och uppgifter i den som jag lär göra klart tills imorgon. Känns väl lite småjobbigt, men måste man så måste man antar jag.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR