Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Minigolf och Picknick

Skrivet:    ·  Min vardag
I fredags var vi iväg på lite minigolf tillsammans med familjen Arkegrim. Hur kul som helst var det. 
 
Dagarna bara flyger förbi för tillfället och vips så ligger hela sommarlovet bakom än. Nu är det nästan bara två (!!) veckor kvar till skolstart. Men konstigt nog så känner jag ingen direkt ångest över det (vet att jag kommer ta tillbaka det där sen hehe..). Faktum är att jag brukar tycka det är ganska skönt att komma tillbaka till rutiner och så efter sommarloven, även fast själva jobbet med skolan tar på krafterna. Samtidigt så brukar dom första veckorna kännas helt okej, det brukar liksom vara kul att träffa alla fina vänner DAGLIGEN igen. Och inte nog med det så har jag en USA-resa att se fram emot. LÄNGTAR IHJÄL MIG. 
Det här sommarlovet fan har slagit många, även fast jag egentligen inte har gjort så värst mycket. Sedan lär man sig en hel del om människor när man är ifrån varandra, hur mycket ett ynka sommarlov kan göra med folk. Hur mycket som kan förändras.
Och så har vi det där spontana, och hur nice är inte det då? Igår var det tänkt att jag och några vänner skulle bada lite senare på kvällen, vilket sket sig totalt och slutade med att vi satt i en bil påväg till donken mitt i natten. Älskar mina vänner så mycket så det finns inte! 
Nu ska jag slänga på mig springkläderna, hade tänkt ta mig igenom ett intervallpass innan jag tar jag bussen till Pontus. 
Ciao



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR