Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

2014

Skrivet:    ·  Allmänt
Året 2014 började så jävla jävla bra. Jag var lyckligare än någonsin och inget kunde stoppa mig. Jag hade allt jag kunnat önska mig och jag skulle aldrig byta ut det mot något annat.
Det viktigaste jag lärt mig det här året är att stå på mig, att stå upp för mig själv och att säga ifrån. Jag har lärt mig att det är VIKTIGT att tänka på sig själv ibland. Jag vet nu att dom personerna du står som närmast kan vara dom som gör dig som mest illa. Jag har lärt mig att öppna upp ögonen för verkligheten och jag är så jävla stolt över mig själv som gjorde det. Jag gömde mig bakom något som jag trodde var bra, men ibland krävs det kanske att ta den svåra vägen för att förstå sanningen. Även fast det gör ont just då.
Jag har också lärt mig att viktigast av allt är att ta vara på varje sekund av livet, för du har fan ingen aning om när en del av dig försvinner. Jag har gång på gång trott jag nått botten, men sen fortsätter man bara falla längre och längre ner och tillslut inser man hur jävla fel man hade.
Jag har gjort misstag jag också. Jag önskar jag kunnat gjort saker och ting annorlunda. Jag önskar jag hade pratat ut om allt jag kände, men HUR gör man det när man inte ens kan visa sig sårbar inför dom som står dig som närmast? Jag har aldrig velat visa mig sårbar för någon, men tillslut spricker den där fasaden av allt man samlat på sig och då tar det fan aldrig slut. Jag har varit så jävla arg och besviken och istället för att faktiskt visa mig ledsen så har jag låtit känslorna gå ut över personer som inte förtjänar det.
Med det sagt så hoppas jag att 2015 kan lära mig släppa taget. För i slutändan är det viktigast att må bra och vara lycklig, och jag vet fan inte hur man gör det just nu.
♡Den som alltid håller din hand genom livet♡
Skrivet: 2014-12-06,  kl. 20:16:43

Du är aldrig ensam. Inte ens när du känner dig som mest ensam. Det finns alltid någon du kan agera ut känslorna på. Någon som kan ta skit utan att vika undan. Någon som älskar dig oavsett vilket humör du är på. Vi som finns runt dig varje dag vill inget annat än att du ska må bra och få vara lycklig. Vi finns här för dig. Varje dag. Glöm aldrig det! Puss ❤️

♡Lena♡
Skrivet: 2014-12-07,  kl. 10:44:01

Du är en så jättefin tjej Mimmi .
Du duger så bra som du är. Vi finns också alltid för dig ! Kramar

♡Ann♡
Skrivet: 2014-12-11,  kl. 23:43:11

<3 Du är en fantastisk tjej, Mimmi! <3
Många känslor är det när man kommer till insikt med saker å ting... Ibland blir det den svårare vägen, ibland den enklare och man lär sig nånting längs vägen - heeela tiden, genom hela livet.
Det är helt ok att inte veta hur man ska göra för att må bra och vara lycklig igen. Förmodligen är det så för en stund. Huvudsaken är att man tillåter sig själv att släppa in glädjen som faktiskt finns där omkring dig och den finns ju nånstans där inom dig också.

Någon väldigt klok människa sa till mig, när jag var lite yngre än vad du är nu, att när man tycker om varann sååå mycket törs man också agera ut och vara oense med varann för man vet att den andre alltid finns kvar.
Vi finns alltid här för dig! No matter what!
Jag tycker om dig - jag brukar säga att min systers barn är också mina barn. Nu kanske inte du tycker det är roligt, du har ju redan en mamma ;) men det jag försöker säga :) är att du betyder väldigt mycket för mig! Jag tycker om ditt sällskap! Jag tycker om dig precis så som du är. Du är Mimmi.
Ödmjuk. Respekt. Kärlek. Glädje. Skratt. Skinn på näsan.

Kram




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR