Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Bra start

Skrivet:    ·  Min vardag
 Jullovet har börjat mer eller mindre bra. Hela fredagen städade jag som en galning och jag hann även med att träna en snabbis också. I lördags stog jag på ica med Söderfors Fotboll hela morgonen, förmiddagen och en bit in efter tolv och sålde julgranar -ISKALLT. Stack hem en snabbis efter det och käkade, sedan var jag världens underbaraste dotter som traskade iväg till pappas bandymatch i kylan -ÄNNU MERA ISKALLT. Men jag överlevde och Söderfors levererade vinst. Efter matchen hoppade jag in i duschen en snabbis och sedan bar det iväg till tierp på trevligheter med underbara vänner. Tack fina ni för kvällen!
Idag har jag spenderat hela dagen i stan tillsammans med min moster. Vi hann prata om allt mellan himmel och jord, och samtidigt fick jag lite fint med mig hem till garderoben. Jag hann också köpa dom sista julklapparna vilket känns riktigt skönt att ha avklarat.
 
Imorgon kommer filurerna på bilden åvan +Anton hem till mig. Julbak och myskväll står på schemat! Hade även tänkt hinna med att träna en snabbis innan dom kommer, men vi får se hur det blir med det. Om jag ens orkar. Nattinatti



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR