Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Julafton

Skrivet:    ·  Min vardag
Julafton spenderades som alla andra julaftnar, här hemma i söderfors med hela släkten. Har sådana blandade känslor över julen i år. Jag ÄLSKAR julen och allt som har med den att göra. Men samtidigt känner jag mig så ledsen i år, det är något som fattas och det gör ju så ont! Trots det är jag jättenöjd med min julafton. Hade det jättetrevligt och är supernöjd med mina fina julklappar! Fick massor av träningskläder så nu finns det inga ursäkter längre!
Och idag är det min fina lillebrors födelsedag. Har redan avklarat fika nummer 1, och mer blir det! Och i och med att det är Emils födelsedag idag så betyder det att det är en vecka kvar till min födelsedag. Underbaaaart. Men först är det nyår och jag har ingen aning om vad jag ska göra som vanligt. Haha, att det alltid ska vara så himla oklart! 

GRATTIS EMIL! ♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR