Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Lov

Skrivet:    ·  Min vardag
Och där tar jag äntligen ett efterlängtat jullov! Fy sjutton som jag behöver detta just nu. Är så jävla glad på mig själv över att jag klarade av det sista i skolan samtidigt som allt och lite till hände runt om. Dom senaste veckorna har varit mer eller mindre pest och pina, men nu får jag äntligen släppa allt! Vad gör man ens om dagarna när man inte pluggar? Har liksom glömt bort hur det känns. 
 
Annars då? Jag jobbar på så gott jag kan och har världens finaste och bästaste vänner omkring mig som alltid ställer upp. VÄRLDSBÄST. Vet ärligt inte vad jag skulle vara utan dom just nu. Tack för att ni är bäst och för att ni gör mitt liv till något bättre. Ni är guuuuuld!
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-12-21,  kl. 02:13:51 Blogg:  http://nattstad.se/eveliinaharju

Jag älskar dig min fina 😉

Svar: Och jag älskar dig! <3
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR