Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Ett tag sedan

Skrivet:    ·  Life

Nu var det kanske lite väl lång tid sedan jag visade något tecken på liv här. Denna tid har gått mellan bra och mindre bra dagar. Vissa är bättre än andra helt enkelt. Saker och ting förändras. Lite för mycket ibland. Jag gillar inte förändringar, har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Vissa förändringar är kanske bättre än andra, men jag hade gott och väl kunnat klarat mig utan dom. Annars då? Jo, mitt liv rullar väl på. Jag har fina människor runt mig som jag vet alltid står kvar. Är så tacksam över det. Det går bra i skolan, är för en gångs skull nöjd med mina betyg. Tänk att allt hårt arbete faktiskt lönar sig tillslut! Fotbollen är igång, tränar upp mot 4-5 gånger i veckan nu. Längtar innerligt tills vi får gå ut på gräs! Så ja, livet ser väl ungefär ut som det gjorde för några månader sedan. 
♡Tantnilla♡
Skrivet: 2014-02-08,  kl. 09:34:27

Skönt att höra att du trivs med tillvaron. Men det har jag förstått ändå. Kram.

♡Tantnilla♡
Skrivet: 2014-02-08,  kl. 09:43:02

Förresten.... en sak som jag har undrat över (både förr och nu), varför syns det inte vid ditt inlägg om någon har kommenterat? Man måste gå in på kommentarer för att se det.

Svar: Jag tror det är designen som ska vara så bara :)
Mimmi Sundbom

♡Tantnilla♡
Skrivet: 2014-02-08,  kl. 19:26:44

Hmm... finns det ingen kommentar har jag ju klickat i onödan. Hahaha...ilandsproblem, jag vet. Skämt åsido, kul att du är tillbaka, även om det bara blir någon gång ibland.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR